Koh samui dag 2 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Pamolaro Post - WaarBenJij.nu Koh samui dag 2 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Pamolaro Post - WaarBenJij.nu

Koh samui dag 2

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Pamolaro

10 Mei 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Vandaag moesten we vroeg opstaan want we gingen een boot tocht maken. Op een soort piraten boot. We gingen naar een eiland en daar hebben we veel trappen gelopen en een duik genomen. Toen zijn we weer op de boot gegaan en hebben we lekker Thais gegeten. Gingen we weer verder varen. Toen kwamen we aan op een ander eiland. Daar kon je super goed snorkelen dat was in het nationale marine park. Toen gingen we een duik maken ván de 2 de dek van de boot, echt cool. Op de terug weg hebben we een orinocodolfijn gezien dat was wel super cool. Hij was roze met grijs. Eind van de middag waren weer terug en hebben een sierbord gekocht met een foto van ons erop. Terug in het resort zij. Meteen gaan eten en in de s'avonds lekker gezwommen in het donker.

• 11 Mei 2014 - 08:25

Gert-Jan:

Gaaf hoor, er is niets mooier dan dolfijnen in het wild tegen komen! Nog heel veel plezier.

• 11 Mei 2014 - 11:33

Tineke Renssen:

Heb je foto's kunnen nemen, dat zou heel mooi zijn . Nog veel plezier nog even en dan mag je weer naar huis xxx