Koh samui 11 en 12 mei - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Pamolaro Post - WaarBenJij.nu Koh samui 11 en 12 mei - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Pamolaro Post - WaarBenJij.nu

Koh samui 11 en 12 mei

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Pamolaro

12 Mei 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Op 11 mei hebben we Moederdag gevierd. Hebben we rustig aangedaan. Mama heeft een Thaise massage gedaan.
Op 12 mei hebben we een tocht gemaakt eerste een stuk met de auto naar een apenshow. De apen haalde de kokos uit de bomen, en kregen een aapje op onze schouders. Daarna gingen we met olifanten een tochtje op hun rug maken door de jungle. Het was net een schommel en erg cool. Daarna zijn we naar een waterval geweest en hebben daar geklommen en geklauterd. Toen we terug waren gezwommen. Vanavond is in het hotel een bruiloft op het strand. De bruid en bruidegom komen uit Australië, een gezellig stel die aussies.

• 12 Mei 2014 - 09:38

Karen:

Dat klinkt allemaal erg leuk, nog heel veel plezier verder. groetjes

• 12 Mei 2014 - 10:00

Pien:

Oh allemaal er leuk hoor..geniet er nog maar lekker van xxxxxx

• 12 Mei 2014 - 10:31

De Buurtjes:

Hallo buurtejs,

wat een leuke reisverslagen! Een groot avontuur zeg! geniet er van de laatste dagen want hier is het regenseizoen aangebroken! Dus neem een beetje mooi weer mee terug aub. groetjes uit de Kudel en een knuffel van jullie konijntjes!

• 12 Mei 2014 - 11:54

Diana:

Het is heel leuk om je verslagen te lezen, Lara. Wat beleven jullie veel!